Helpdesk Alles op Groen

Support aanvragen voor uw thuisbatterij

    Support aanvragen voor uw laadpaal

      Support aanvragen zonne-energie installatie

        • Popular Articles

        • FusionSolar-app van Huawei krijgt geen toegang tot het internet

          Open de Inbedrijfstelling van apparaat Als de FusionSolar-app toegang heeft tot het netwerk, kunt u Inbedrijfstelling van apparaat openen nadat u bent aangemeld bij de FusionSolar-app. Maak verbinding met de WiFi van de omvormer. Meld u aan als ...
        • Er brandt een rood lampje op de GoodWe omvormer

          Als u een eigenaar bent van een GoodWe omvormer, kan het voorkomen dat u op een dag merkt dat het rode lampje op de omvormer brandt. Dit is een indicatie dat er iets mis is met uw systeem en kan betekenen dat u geen energie meer van uw zonnepanelen ...
        • Er knippert een oranje lampje op de GoodWe omvormer​

          Om de werking van uw Goodwe omvormer te optimaliseren, kan het soms nodig zijn om de WiFi-verbinding te herstellen. Er zijn twee verschillende methoden om dit te doen, afhankelijk van het serienummer van uw omvormer. Om te bepalen welke methode ...
        • Enphase-account overdragen

          Hoe kan ik mijn Enphase-account overdragen aan de nieuwe bewoners van mijn woning? Als u naar een nieuwe woning verhuist, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat de nieuwe bewoners toegang hebben tot hun eigen Enphase-account voordat u vertrekt. ...
        • Enphase micro-omvormers rapporteren niet

          Hoe los ik het probleem ‘Enphase micro-omvormers rapporteren niet’ op? Als u de melding “Microinverters not reporting” in de Enlighten-app ziet, betekent dit dat één of meerdere micro-omvormers niet communiceren met de Envoy. Dit probleem kan ...